Franczyza

 

                                     

 

Damy Ci gwarancję sukcesu.
Zostań naszym partnerem w interesach.

Poszukujemy osób zainteresowanych prowadzeniem
Naleśnikarni "NASZ NALEŚNIK" na zasadach franchisingu

Czym jest franchising?

"Franchising jest formą ścisłej współpracy pomiędzy dwiema stronami (franczyzodawca i franczyzobiorca) w celu dystrybucji dóbr i usług. W tej formie współpracy franczyzobiorca uiszcza honorarium na rzecz franczyzodawcy za korzystanie z powszechnie znanej formuły".

1. Franczyzodawca

Marka "Nasz Naleśnik" , franczyzodawca, zezwala franczyzobiorcy korzystać z opatentowanego logo firmy i sprzedaży produktów (naleśników), według ściśle określonych przepisów przekazanych w trakcie 2-tygodniowego szkolenia w siedzibie firmy . Szkolenie jest bezpłatne ,natomiast posiłki i nocleg pokrywa franczyzobiorca. Dzięki doświadczeniu i posiadanej wiedzy (know-how) "Nasz Naleśnik" odciąża Cię od wielu obowiązków jako przedsiębiorcy. To pozwala Ci całkowicie skupić się na codziennych działaniach bezpośrednio w Twojej naleśnikarni. My zapewniamy Ci stałe, profesjonalne wsparcie dzięki organizacji franczyzy. My bierzemy na siebie i pomagamy w istotnych kwestiach, takich jak: szkolenie pracownikow, wskazanie zaopatrzenia , wyposażenia i wystroju naleśnikarni, ekspozycji produktów, reklamy i promocji.

2. Franczyzobiorca

Jako franczyzobiorca powinieneś być wysoce umotywowanym, samodzielnym przedsiębiorca, umiejącym nawiązać dobre relacje biznesowe oraz stałą współpracę z partnerem franczyzy. Powinieneś posiadać swój własny (lub wynajęty) lokal handlowy i mieć możliwość całkowitego skupienia się na działaniach w swoim biznesie. Możesz cały swój czas pracy poświęcać na to, co robisz najlepiej, skoncentrować się na profesjonalnej, przyjaznej obsłudze klienta, oraz na kierowaniu swoją załogą i całą naleśnikarnią. Podejmując taką drogę działania, możesz ze swej pracy osiągnąć najlepsze wyniki.

3. Współpraca

Istotą współpracy obydwu stron jest to, aby franczyzodawca i franczyzobiorca pracowali w atmosferze wzajemnego zaufania i silnego przekonania, co do obustronnych korzyści takiej formy kooperacji. Tylko wtedy możemy piąć się w górę! To podstawa sukcesu.

W ramach pakietu franczyzowego dajemy Ci :

1. Sprawdzony pomysł na własną działalność gospodarczą .
Dzięki zastosowaniu sprawdzonych przez nas procedur, ograniczymy do minimum ryzyko Twojej działalności gospodarczej.

2. Dogodne warunki handlowe
Przekazujemy Franchisingobiorcy w toku intensywnego szkolenia całą wiedzę o naszych produktach, sposobie ich przygotowania i sprzedaży , tworząc wierną kopię naszego własnego biznesu, które już odniosło sukces.

3. System promocji i reklamy
Dzięki uczestnictwu w naszej sieci, Franchisingobiorca minimalizuje niektóre koszty własnej działalności gospodarczej. Otrzymuje np. możliwość umieszczenia danych swojej naleśnikarni oraz zdjęć na stronie internetowej www.nasznalesnik.pl

W ramach pakietu know-how nasza firma oferuje wszelką pomoc potrzebną do otworzenia naleśnikarni

(nawet osobie, która nigdy nie miała styczności z gastronomią).  

 

Osoba taka otrzymuje od nas w ramach opłaty licencyjnej (15.000 zł brutto ) :

1. pomoc w ocenie i  znalezieniu lokalu,  

2. pomoc przy  projekcie technologicznym  potrzebnym do odbioru lokalu przez sanepid
3. pomoc merytoryczną w urządzaniu  i  aranżacji naleśnikarni

4. pomoc w zakupie potrzebnego sprzętu do naleśnikarni

(wskazanie miejsc, kontaktu, gdzie można potrzebny sprzęt kupić taniej)

5. bezpłatne szkolenie w naleśnikarni w Warszawie od 7 dni (minimum) do 14 dni (wystarczająco) 

Ilość osób i długość szkolenia jest dostosowana do potrzeb Franczyzobiorcy. Szkolenie musi się odbyć  w nalesnikarni w Warszawie, ponieważ osoby szkolone obserwują i uczestniczą we wszystkim, co się dzieje  w nalesnikarni od jej otworzenia do zamknięcia. Biorą udział we wszystkich czynnościach jakie później wykonują samodzielnie.

6. kolejne szkolenia dla przyszłych pracowników Franczyzobiorcy  (bezpłatnie)

7. bezpłatne szkolenia w momencie wprowadzania nowości w menu

8. projekty na płycie CD :

- gotowe projekty karty menu naleśników,

- gotowe projekty : menu napojów, banerów, kasetonów, ulotek,

- profesjonalne zdjęcia naleśników , oraz express naleśników, oraz wszelkich materiałów reklamowych, które potrzebne będą do uruchomienia naleśnikarni Nasz Naleśnik;

W momencie , kiedy Franczyzobiorca posiada w miejscu zamieszkania swoją agencję reklamową, z którą chce wspolpracowac, może korzystać z jej usług, ale wykorzystane projekty muszą być przekazane lub zaakceptowane przez markę Nasz Naleśnik.

9. Przekazujemy również kontakt do naszej agencji reklamowej , która obsługuje firmę i posiada wszystkie potrzebne projekty graficzne potrzebne do uruchomienia naleśnikarni

10. Umieszczamy  franczyzobiorcę na naszej stronie internetowej www.nasznalesnik.pl

     Każde miasto posiada już własne forum, firmowego maila, możliwość dodawania własnych zdjęć lokalu, możliwość samodzielnego wstawiania zdjęć, możliwość dodawania własnych promocji  i  nowości.

11.  Franczyzobiorca otrzymuje od nas materiały na płycie CD - do druku -

-  szeroko opisujące standardy obsługi Klienta w naleśnikarniach Nasz Naleśnik 

-  dokładne opisy (krok po kroku) wszystkich przepisów na naleśniki 

-  przepisy na  farsze, ciasto , które stosujemy w naleśnikarniach Nasz Naleśnik , także sposoby zawijania naleśników , express naleśników (także w formie zdjęć) 


12. Przekazujemy miejsca zakupu towaru wraz z konkretną listą ilościową produktów


13. Dokładny spis rzeczy potrzebnych do aranżacji naleśnikarni

 

Nasze wymagania:

1. Podpisanie kontraktu - licencji jako umowy cywilno-prawnej

2. Podjęcie współpracy na zasadach franchisingu (opłata licencyjna -15.000 zł ) + opłata miesięczna - płatna na podstawie faktury VAT po 1 miesiącu działalności naleśnikarni 

3. Zainwestowanie środków finansowych - zakup wyposażenia zgodnego z wizerunkiem sieci oraz wskazanego towaru.
( przybliżony koszt w pełni wyposażonej naleśnikarni wraz z opłatą licencyjną  to kwota min. 65.000 zł  nawet do 100.000 zł  -  zależy to w dużym stopniu od wielkości i stanu technicznego lokalu)

Lokal  - najlepiej od 40 do 100 m2, optymalne położenie (centum miasta, centra handlowe, osiedla, miejsca o natężonym ruchu)

W galerii handlowej wystarczający  lokal to  30-40 m2

Udzielamy wszelkiej pomocy przy uruchamianiu i prowadzeniu naleśnikarni.

Kontakt :
Naleśnikarnie NASZ NALEŚNIK
ul. Kabacki Dukt 18 lokal 1 , 02-798 Warszawa
tel. 0-22 321-68-14

Osoby zainteresowane współpracą z nami na zasadzie franczyzy, prosimy o kontakt :

Barbara Knap

Manager ds. rozwoju sieci

604-10-20-50

lub mailem :  franczyza@nasznalesnik.pl